vrouw stat tegen boom met kussen

Training: Slaapwandelen

Kun jij je niet herinneren wanneer de laatste keer was dat je echt lekker sliep? Dat je helemaal uitgerust wakker werd? Je bent niet de enige die hier last van heeft.

Wandelen is goed voor alles

Wandelen, het is zo makkelijk. Het kost niets en je kunt het overal doen op een moment dat het jou het beste uitkomt. Wandelen is goed voor alles. Het is tevens een perfecte manier om stress te verminderen. Een ontspannen avondwandeling kan je ook helpen om beter te slapen. Het helpt je om te ontspannen en maakt je lichaam moe.

Een goede voorbereiding op de nacht is om iets te doen waarbij je ontspant. Een avondwandeling is hiervoor zeer geschikt. Net zoals de meeste mensen in de ochtend wat tijd nodig hebben om goed op gang te komen, heb je ’s avonds voldoende tijd nodig om de dag af te bouwen. Wie de dag rustig afbouwt slaapt beter.

Wat ga je doen?

Deze buitentraining duurt 4 weken. Onder leiding van Ester Saelman, lifecoach & wandelcoach maak je 1 keer per week een avondwandeling van zo’n 1-1,5 uur. Een slaapwandeling heeft altijd een thema. Elke wandeling start met een bodyscan, gewoon om even te voelen hoe het met je is. Al wandelend ga je van de hoogste versnelling terug naar een rustig tempo. Onderweg deelt Ester haar kennis op het gebied van beter slapen en leer je diverse ontspanningstechnieken.

Bij slaapwandelen gaat het niet om de kilometers, er wordt gewandeld in rustig tempo.

Verbeter nog deze zomer nog jouw slaapkwaliteit en wandel gezellig mee!

Praktisch

Data: dinsdagavond 2, 9, 16, 23 juli 2019

Locatie: Haarlemmermeerse bos Hoofddorp, verzamelen voor de deur bij Papa’s Beach House.

Aanmelden: via contactformulier

Kosten: 40 euro voor de reeks, te betalen bij de eerste wandeling.

Laten we samen kijken of deze training iets voor jou is; zet vandaag die eerste stap!

Zet vandaag die eerste stap!
👣
GRATIS KENNISMAKING